Nejčastější dotazy pro grasony

Jak mám vyplnit svůj profil, abych měl větší šanci získat práci?

Dobrá, profesionální fotka je základ. Vyfoť se sám, ideálně v pracovním prostředí. Fotka společně s pár slovy o tobě a obdrženými hodnoceními jsou hlavními faktory, podle kterých si podnik vybírá. Důležitá je rovněž nabízená hodinová sazba. Pokud jsi na platformě nováčkem, je lepší si říct o míň a zlepšit tak svou pozici vůči ostatním. Využít můžeš i motivační dopis, kam uvedeš 2-3 věty, proč se na danou práci hodíš právě ty.

O jakou hodinovku si mám říct?

Záleží na mnoha faktorech. O jakou práci se jedná, v jakém regionu, jaké máš zkušenosti... Indikací ti může být preferovaná hodinová sazba uvedená u směny. Pokud ještě nemáš dost hodnocení je lepší začít s nižší hodinovkou a postupně ji zvedat. A dávej pozor, zda se na směnu hlásíš v čisté nebo hrubé mzdě a uzpůsob tomu své požadavky.

V kolik mám přijít na domluvenou směnu?

Přijď vždy 15 minut předem. Musíš se stihnout převléknout, zjistit, jak funguje provoz, a podepsat DPP.

Jak si vybrat práci, aby mě nepřekvapilo, že něco neumím?

Není-li ti jasné, co se očekává, můžeš se doptat přes komentář u směny. Případně se podívej na web podniku. U restaurací může hodně napovědět jídelní lístek a fotky podniku.

Co mám dělat, když se nemůžu dostavit na směnu?

Zvaž, zda to skutečně nelze zařídit, abys na směnu mohl dorazit. Pokud ne, co nejdříve se ze směny odhlaš. Uděláš to v detailu směny pomocí tlačítka vpravo nahoře. Uveď pravdivý důvod odhlášení. V případě častého odhlašování ti můžeme zablokovat profil a nebudeš nás moct nadále využívat.

Co dělat, když se objeví poptávka, kam chci jít raději, ale už se hlásím jinam?

Pokud ti směnu podnik ještě nepotvrdil, můžeš se odhlásit bez jakékoli sankce a přihlásit se jinam. Je taky možné se hlásit na více směn najednou, jakmile si tě některý podnik vybere, z ostatních směn tě automaticky odhlásíme.

Mohu se hlásit na více směn ve stejný den?

Můžeš. Zvýšíš si tím šanci získat práci. Jakmile tě některý podnik nabídku potvrdí, ze směn, které by se ti kryly, tě automaticky odhlásíme.

Co se stane, když bez omluvy nepřijdu na domluvenou směnu?

Pokud se bez omluvy nedostavíš na směnu, budeš ze všech budoucích směn odhlášen(a) a tvůj profil bude zablokován. Pokud tedy hrozí, že na směnu nebudeš moct dorazit, co nejdřív se odhlas a dej šanci někomu jinému.

Co mám dělat, když mě budou chtít přeložit na jinou práci, než na jaké jsme byli domluveni?

To by se stát nemělo. Pokud s přeložením nebudeš souhlasit, máš právo odejít (bez vyplacení mzdy). Tento problém dále můžeš nahlásit nám na čísle 739 877 799 nebo emailu info@grason.cz.

Co když mi budou chtít zkrátit nebo prodloužit směnu?

Pokud se na tom společně domluvíte, není to problém. Jinak samozřejmě můžeš odejít tak, jak to bylo původně domluveno. V případě prodloužení nebo zkrácení směny se platí každá započatá půlhodina.

Co mám dělat, když se ke mně ostatní personál nebude chovat hezky?

Promítni to do hodnocení a přidej i komentář, aby v podniku věděli, kde je problém. Je možné, že tě budeme kontaktovat i my, abychom věděli, co se stalo a mohli podniku pomoci.

Jak funguje vzájemné hodnocení Grasonů a podniků?

Po každé směně ohodnotíš zaměstnavatele a on tebe. Tvé hodnocení je zaměstnavateli skryté, dokud on neohodnotí tebe. Tím je zajištěno, že tvé hodnocení neovlivní to, jak budeš hodnocen(a). Nemusíš se tudíž bát dát najevo, když to nebylo stoprocentní.

Co mám udělat, když mi nabídnou práci mimo Grason?

Pokud i ty máš zájem o dlouhodobou spolupráci, není problém. Podnik za tebe zaplatí poplatek 5 000 Kč a můžete se na směnách domlouvat mimo platformu. Nicméně skutečnost, že si práci domluvíš přes nás, má tu výhodu, že každá nová pracovní zkušenost zlepšuje tvůj profil a zvyšuje tvé šance na získání další práce.

Co když mi nabídnou práci na HPP?

Gratulujeme, to je dobrá zpráva a tvá skvělá vizitka. Pokud se na spolupráci dohodnete, dej nám vědět. Podnik je nám povinen zaplatit poplatek dle Ceníku.

Stáhnout aplikaci
Zkontrolujte svůj telefon, SMS je na cestě!
Jejda! Někde se stala chyba. Zkontrolujte telefonní číslo.